Няма добавени продукти!
Изработена от висококачествена неръждаема стомана, тази новоразработена свързваща тръба замества основния предзаглушител, където се намира основният каталитичен преобразувател, което води до по-директен газов поток, насочен към повишаване на производителността. Осигурявайки огромно намаление на теглото от 79,2% (3,8 kg) в сравнение с оригиналната свързваща тръба, тази опция също така увеличава мощността с 3,2 kW (4,4 к.с.) при 8 600 rpm и подобрява въртящия момент с 5,6 Nm при 4 600 rpm, когато е монтирана към линия Slip-On (Titanium) на Ducati DesertX и в сравнение със стандартната сток система на вътрешния дино на Akrapovič. Осигурявайки подобрен по-спортен състезателен звук, тази опционална част, ориентирана към пистата, няма EC/ECE типово одобрение и е разработена за използване само на състезателни писти със закрити трасета. Това е проста инсталация plug-and-play и се препоръчва пренасочване на ECU.
Когато се монтира, EC/ECE типовото одобрение на Slip-On Line (Titanium) става невалидно.
ТОЗИ ПРОДУКТ НЕ ОТГОВАРЯ НА ИЗИСКВАНИЯТА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ С ЕМИСИИТЕ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА УЛИЦА ИЛИ МАГИСТРАЛА