Разработен като надстройка за завършване на цялостна система, когато е съчетан с ауспуха Akrapovič Slip-On Line (Titanium), този хедер е изработен от висококачествен титан с топлинен щит от въглеродни влакна. Предназначен изключително за състезателни писти със затворени трасета, той подобрява производителността и намалява теглото. Тръби с по-голям диаметър от стандартната стокова система и отстраняването на каталитичния конвертор позволяват подобрен газов поток. Предварителното гърне предлага уникално звуково изживяване, произвеждайки дълбок състезателен тон от боксерния двигател. Това надграждане води до 54,84% (3,4 kg) намаление на теглото в сравнение със стандартния запас. Когато се комбинира с Slip-On Line (Titanium), той увеличава мощността с 3,1 kW (4,2 к.с.) при 7800 об/мин и въртящия момент с 5,9 Nm при 3000 об/мин, както е тествано на дино Akrapovič срещу BMW R 1300 GS, оборудвано със стандартна фондова система. Инсталацията е plug-and-play, но ремапването е задължително.
Допълнителният хедер също е съвместим със стандартния шумозаглушител Akrapovič (първо монтиране) / BMW Motorrad аксесоар. С инсталирането на опционалния хедер (титан), типовото одобрение на ECE за плъзгащата се линия (титан) вече не е валидно.
При инсталиране на опционалния хедър на мотоциклети Euro5+ (2 ламбда сензора), индикаторът за проверка на двигателя ще се появи след идентифициране на отклонение в параметрите на стандартния каталитичен конвертор.
ТОЗИ ПРОДУКТ НЕ ОТГОВАРЯ НА ИЗИСКВАНИЯТА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ С ЕМИСИИТЕ ЗА УПОТРЕБА НА УЛИЦА ИЛИ МАГИСТРАЛА.
TECHNICAL DATA
|
UNIT |
STOCK |
AKRAPOVIČ |
MAX GAIN |
maximum power |
kW |
105.4 / 8000 rpm |
108.0 / 7900 rpm |
+ 3.1 / 7800 rpm |
|
HP (m) |
143.2 / 8000 rpm |
146.9 / 7900 rpm |
+ 4.2 / 7800 rpm |
|
HP (i) |
141.3 / 8000 rpm |
144.8 / 7900 rpm |
+ 4.1 / 7800 rpm |
maximum torque |
Nm |
145.7 / 6600 rpm |
145.6 / 6600 rpm |
+ 5.9 / 3000 rpm |
|
lb-ft |
107.5 / 6600 rpm |
107.4 / 6600 rpm |
+ 4.4 / 3000 rpm |
noise |
dB |
90.5 / 3875 rpm |
94.3 / 3875 rpm |
3.8 |
installation time |
min |
|
60 |
|
ecu remapping |
Yes: For perfect performance, throttle response and durability, special developed mapping has to be used. |
TECHNICAL DATA
|
UNIT |
STOCK |
AKRAPOVIČ |
MAX GAIN |
maximum power |
kW |
105.4 / 8000 rpm |
108.0 / 7900 rpm |
+ 3.1 / 7800 rpm |
|
HP (m) |
143.2 / 8000 rpm |
146.9 / 7900 rpm |
+ 4.2 / 7800 rpm |
|
HP (i) |
141.3 / 8000 rpm |
144.8 / 7900 rpm |
+ 4.1 / 7800 rpm |
maximum torque |
Nm |
145.7 / 6600 rpm |
145.6 / 6600 rpm |
+ 5.9 / 3000 rpm |
|
lb-ft |
107.5 / 6600 rpm |
107.4 / 6600 rpm |
+ 4.4 / 3000 rpm |
noise |
dB |
90.5 / 3875 rpm |
94.3 / 3875 rpm |
3.8 |
installation time |
min |
|
60 |
|
ecu remapping |
Yes: For perfect performance, throttle response and durability, special developed mapping has to be used. |